Testimonial: Zăcăminte secrete

O să vă spun un secret: sute, nu mii de materiale şi pagini despre experienţele SUPER TINERIlor nu v-au fost încă împărtăşite. Zac undeva în hardiskuri, ca niște zăcăminte secrete, dar care sunt gata să fie descoperite. De la Tineret în Acţiune am învăţat să diseminăm şi chiar dacă uneori suntem atât de ocupaţi, prindem răgazul de un picior şi împărtăşim.

Pentru mine seara Franței a fost… cireașa de pe tort, sau mai degrabă brânza de pe tort. Da, asta pentru că sunt înnebunit după brânză, iar cei din Franța au adus tot felul de sortimente, care mai de care mai gustoase. A fost pentru prima dată când am încercat vestita brânză mucegăită care avea un gust deosebit de plăcut în comparație cu mirosul de pantof vechi de… 150 de ani. :D


Bine… pe lângă multitudinea de feluri de brânză venite de Franța, degustate cu mare plăcere, sincer m-am simțit ca Ratatouille  am putut să gust de-a binelea brânza specifică Italiei: mozzarella. Plăcut surprins am fost și când am gustat din gorgonzola, și nu de la magazin, ci chiar de la mama unuia dintre participanții din Italia. A fost un adevărat festin să mănânc gorgonzola, alături de un pahar de vin specific italienesc, cu oameni cu adevărat de-ai locului, înconjurat de munți.


Scris de Adalbert Songott

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cum se formulează un obiectiv SMART?

Tîrgu Frumos - cele mai importante obiective turistice

Turism în Paşcani